Wij zoeken een deskundige gebouwen voor bepaalde duur van één jaar. Verlenging van het contract is mogelijk.
De deskundige gebouwen zorgt op termijn voor een duurzaam patrimoniumbeheer, waardoor Lokaal Bestuur Wetteren intern en extern een optimale dienstverlening kan uitbouwen. Je volgt concrete bouw- en renovatieprojecten op en staat in voor het dagelijkse onderhoud van de gebouwen.
Je kerntaken
- Je staat in voor het onderhoud, de technische controles en de preventie- en onderhoudsverplichtingen van de gebouwen en hun technische installaties. Je hebt hierbij oog voor mogelijke optimalisaties. Je toetst acties op gebied van gebouwenbeheer en -onderhoud aan de visie en strategie rond een duurzaam gebouwenbeheer, die in ontwikkeling is.
- In samenspraak met de andere leden van het team ben je ook projectleider voor bepaalde bouw- en renovatieprojecten (planningsvergaderingen, werfopvolging, opmaak plaatsbeschrijvingen, nutsmaatschappijen, …), in eigen beheer of met externe aannemers. Je beoordeelt projecten op hun volledige levenscyclus en ziet het belang van de onderhoudsfase al in van bij de start van het ontwerp. Je bent op de hoogte van de verschillende wetgevingen in verband met veiligheid. Je kan een multidisciplinair projectteam leiden en laten werken, ook al ben je geen hiërarchisch leidinggevende. Je gaat uit van het belang van de interne of externe klant en ziet participatie als een vanzelfsprekend onderdeel van de projectrealisatie.
- Als technisch deskundige gebouwen heb je een eigen specialiteit, maar maak je ook deel uit van een team. Je werkt actief voorstellen uit om de dienstverlening van het team bij te sturen en te structureren. Je bouwt aan processen en technieken om de dienstverlening efficiënt te laten verlopen. Je neemt ook andere taken op binnen het team waar nodig.
- Je leidt projecten en neemt deel aan werkgroepen, en draagt zo actief bij aan het behalen van de doelstellingen uit het meerjarenplan. Je zorgt in nauw overleg met de teamcoach voor de voorbereiding en uitvoering van de dossiers van de bestuursorganen. Projectmatig werk zit je in de vingers.
- Je zorgt voor technische ondersteuning bij reguliere werken indien de technische coördinator jouw technische deskundigheid nodig heeft.
- Je werkt nauw en efficiënt samen met alle collega’s in het team. Je stemt je werk af met andere ondersteunende diensten, zoals Interne Dienst voor Preventie en Bescherming op het Werk en Aankoop & Contracten (team Financiën) voor vastgoedtransacties en verzekeringen. Je bouwt een goed contact uit met de gebruikers van de gebouwen en stemt je werk af op hun noden.
- Je blijft je kennis bijschaven over het vakgebied en de relevante wetgeving (inclusief veiligheid). Je bouwt een netwerk uit waarop je vlot beroep doet bij vragen die buiten je expertise liggen.
- Je werkt in functie van de hele organisatie. Je zoekt altijd naar de beste samenwerking over de team- en departementsgrenzen heen, en ook buiten de organisatie.
- Je kan technische input geven bij het opstellen van raamcontracten.
Onze waarden
- Samenwerken: In onze organisatie werken we samen aan een goede groepsgeest. We delen onze eigen mening en ideeën. We streven gemeenschappelijke doelstellingen na. Als er conflicten zijn, bespreken we ze en leggen we ze bij.
- Professionaliteit: We denken en handelen professioneel en volgens dezelfde waarden. We bouwen aan vertrouwen door oprecht te zijn en verbintenissen na te komen.
- Enthousiasme: We zijn gemotiveerd voor ons werk en geven het beste van onszelf. We zijn fier op onze organisatie en stralen dat ook uit.
- Klantgerichtheid: Onze klanten komen altijd op de eerste plaats. Dat gaat zowel over externe klanten (burgers en externe organisaties) als interne klanten (collega’s). We begeleiden klanten vriendelijk en professioneel en geven raad bij hun keuzes. We helpen hen zoals we zelf geholpen willen worden en houden hen op de hoogte van de vooruitgang van onze dienstverlening.
Wat bieden we?
- Een voltijdse (38/38) contractuele aanstelling voor bepaalde duur van één jaar
- Verlenging van het contract is mogelijk
- De inloopperiode bedraagt 3 maanden
- Een bruto maandloon tussen € 3059 (B1 trap 0) en € 5155 (B3 trap 27)
- Flexibel uurrooster volgens afspraken, afhankelijk van de werking van de dienst
- Mogelijkheid tot telewerk, afhankelijk van de werking van de dienst
- Maaltijdcheques van € 8 per gewerkte dag (van 7u36’)
- Een uitgebreid verlofstelsel met 31 verlofdagen en 14 betaalde feestdagen
- Een haard- of standplaatstoelage
- Dubbel vakantiegeld en eindejaarstoelage
- Integrale terugbetaling van woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
- Een fietsvergoeding van 0,36€/km
- Een tweede pensioenpijler van 3%
- Gratis vaccinatie tegen griep
- Ruime opleidings- en loopbaanmogelijkheden
- Korting bij het boeken van sportkampen voor je kinderen
- Extra lokale vrijetijdsvoordelen met de UiTPAS
- Voordelen via de PlusPas (GSD-v).
- Leuke activiteiten: nieuwjaarsreceptie, afterwork drink, personeelsfeest, teambuilding
Wie zoeken we?
- Je beschikt over de competenties uit de functiebeschrijving.
- Je bent in het bezit van een bachelorsdiploma.
- Je bent onmiddellijk (of snel) beschikbaar.
- Relevante opleiding of ervaring in een technische richting (bouwkunde, architectuur, …) is een pluspunt.
- Je kent jouw weg in gebouwenbeheer, facility en duurzaamheid.
- Ervaring in overheidsopdrachten en energiemanagement is een pluspunt.
- Je hebt interesse in duurzaam bouwen en bent op de hoogte van de huidige trends.
Laatstejaarsstudenten die kennis hebben van gebouwenbeheer zijn tot het examen toegelaten en leggen een studiebewijs en verklaring voor dat ze binnen een termijn van maximum drie maanden zullen deelnemen aan de eindexamens voor het behalen van hun diploma.
Hoe verloopt de selectie?
De selectie verloopt via aanwerving.
De selectieprocedure bestaat uit:
- een jurygesprek
De verantwoordelijke neemt zo snel mogelijk contact op met jou om het jurygesprek in te plannen.
Om aan het eind als geslaagd te worden beschouwd, moet de kandidaat minstens 60 % behalen op het totaal van de selectie.
De hoogst gerangschikte kandidaat wordt eerst gecontacteerd om aangesteld te worden. De geslaagde kandidaten die niet worden aangesteld, worden in een wervingsreserve opgenomen (geldigheidsduur drie jaar en maximaal met twee jaar verlengbaar).
Hoe solliciteren?
Vul de gevraagde gegevens in en voeg volgende documenten toe:
- uitgebreid curriculum vitae
- begeleidend schrijven waarin je uitlegt waarom deze functie jou op het lijf geschreven is en via welk kanaal je deze vacature vernam
- diploma
- uittreksel uit het strafregister dat maximaal 1 maand oud is op de datum dat je indient (inwoner van Wetteren: je kan het attest online aanvragen)
Wij behandelen enkel volledige sollicitaties.
Meer weten?
Over de selectieprocedure: contacteer Els via vacature@wetteren.be of 09 365 67 07.
Over de functie-inhoud: contacteer Sander Paret, waarnemend departementsdirecteur Stadsontwikkeling via sander.paret@wetteren.be of 0475 82 16 55.
Downloads
Contact
Gemeentehuis
Nu gesloten- Adres
- Gemeentehuis Rode Heuvel 1 , 9230 Wetteren
- Tel.
- BTW nr.
- BE 0207.447.366